Tänään on perjantai. Yleensä se saa kaikki ihmiset hyvälle tuulelle. Mua se lähinnä ahdistaa. Pitkä ja yksinäinen ilta tiedossa eikä edes telkkarista tule mitään. Voiko olla mitään tylsempää? Ei siis kerta kaikkiaan yhtään mitään tekemistä koko iltana. Homehtua vaan yksin kotona.

Minnekään ei voi edes lähteä, kun ei ole ollenkaan rahaa. Maksoin tänään kaikki laskut ja siihenpä ne rahat taas menivätkin. Seuraavaan kuukauden aikana ei saisi tulla yhtään laskua eikä mitään ostettavaa saisi olla. Mitenkäköhän senkin käytännössä toteuttaisi? Niin ja rahat tosiaan menivät kaikki laskuihin ja auto jäi vielä tankkaamatta. Kyllä nyt taas masentaa ja lujaa!

Ei ole ollenkaan reilua tämä elämä. Nyt olisi niin ihanaa käpertyä nallekarhun kainaloon piiloon pahaa maailmaa. Nalle vaan oli eilenkin, ihan kuin mua ei olisi ollut olemassakaan. Tai no, kyllähän me niitä näitä siinä porukalla juteltiin... mutta ei mitään pienintäkään merkkiä mihinkään suuntaan mahdollisesta halusta ottaa läheisempää kontaktia vielä uudestaankin joku kerta. Ehkä se oli sitten siinä... mä oon varmaan niin huono sängyssäkin, ettei kukaan kahta kertaa enempää halua mun kanssa olla.

Niin ja elämäni mieskin ilmoitti viettävänsä illan mielummin remppaamalla vessaa, kuin olevansa mun kanssa. Se siitä sitten. Jos vetäsis elämän risaiseksi ja joisi peräti tuon yhden siiderin, joka jääkaapissa sattuu olemaan. Viinallahan tätä maailmaa yleensä parannetaan!