On ollut tosi kivaa olla töissä. Se tuo heti rytmiä ja sisältöä päivään. Ei tarvitse vain yksin kotona möllöttää joka päivä. Työkin on ollut ihan kivaa toistaiseksi. Eikä se ole ollut yhtään niin raskasta, kun kuvittelin. Työkaverit ovat kaikki olleet todella mukavia, siis ne muutamat jotka olen tähän mennessä nähnyt. Sen verran aikaisia ovat aamut, että olen koittanut iltapäivisin pikku unet ottaa, jos on ollut aikaa. Mulla on edelleen ruoanlaittajan rooli kotona. Pääsen töistä kuitenkin vähän aikaisemmin, kun muut.

Illalla on taasen tanssireenitkin. Sinne on aina niin kiva mennä. Vaikkei tulisi yhtään tanssittuakaan, niin juoruilu ystävien kanssa piristää aina kummasti mieltä. Ja sitäpaitsi sieltä saa niin hyvät kahvit ilmaiseksi joka kerta. Niin ja toinenkin seikka, joka minua sinne tänään vetää on se, että nalle on siellä.

Nalle tuossa jo pyyteli mua treenien jälkeen luokseen. Kiva ilta siis tiedossa. On se vaan niin ihanaa mennä toisen kanssa nukkumaan. Olen tässä hieman mietiskellyt tätä salasita suhdettani nalleen. Ihmetyttää vähän, kun ei se häiritse mua yhtään. Aikaisemmin en ole pystynyt kenenkään toisen kanssa olemaan vaivautumatta. Tarkoitan tällä nyt sitä, että minähän kuitenkin koko ajan yritän tosissani saada suhdetta entiseen mieheeni toimimaan. Hän on aina aikaisemmin kummitellut mielessäni joka kerta, kun olen yrittänyt jonkun toisen kanssa jotain. Nallen kanssa olessani kuitenkin pystyn unohtamaan kaiken muun ympäriltäni. Mikä lie on homman nimi? Sitä sietää mietiskellä... kunhan ei turhaa stressiä moisesta ota.

Tänään ilmeisestikin tapaan myös entisen nykyisen mieheni, vai mikä se nyt olikaan? Tosin eipä ole vielä mitään kuulunut ja kello on kuitenkin jo yli neljä. Mahtoikahan taas tulla oharit? Kohta se varmaan selviää. Nyt mikään ei pilaa iltaani, nalle pelastaa oli tilanne mikä hyvänsä. Sitä iltaa odotellessa.