Huh huh, onpa ollut arkisin melkoista hulabaloota töissä käyminen. En ole jaksanut tännekään mitään kirjoittaa. Ei sillä, että jotain ihmeellistä olis edes tapahtunut. Töitä, töitä ja töitä... niin ne päivät kuluu. Töiden jälkeen iltaisin on niin poikki, ettei jaksa tehdä enään mitään. Sitä vaan leiriytyy sohvan nurkkaan loppu illaksi.

Oon mä tanssimassa kuitenkin käynyt. Niin, että jalat on ihan kipeenä nyt. Se voi tosin johtua myös portaiden edes takaisin juoksemisesta. Tanssimiseen on synttynyt nyt oikein kunnon kipinä, vaihteeksi. Saa nähdä sitten kauanko se jaksaa loistaa.

Nallen kanssa on tahti vähän hiipunut. Toisaalta olen siitä hiukkasen harmissani, mutta toisaaltaan en. Taidan olla aika paljonkin häneen ihastunut ja siinä taas ei ole mitään järkeä. Sen vuoksi ehkä onkin ihan hyvä, ettemme ole nyt niin usein tavanneet. Toisaalta oishan se mukavaa toisen kainalossa nukkua. Olin hänen luonaan viikko sitten yökyläilemässä ja tällä kertaakin vain nukuimme. Olenkohan mä oikeasti huono sängyssä? Nallukka oli kyllä illan jääkiekkoplein jälkeen pikkuisen isommassakin tuiterissa, joten laitetaan se nukkuminen siihen piikkiin. Ei tule mulle niin paha mieli.

Vielä kaksi aamua ja sitten viikonloppu onkin täynnä tanssia. Tanssin päivät ja tanssin yöt, niin kuin laulussakin sanotaan. Ihanaa! Toivottavasti kunto, ja jalat, kestää.